Byron BayBE

Fan vilken härlig liten surfby/festby Byron Bay är! Ännu bättre än Surfers! Stranden och gatorna krylla av solbrända människor, och åter igen urheta killar i Aussiestyle. Paradis för Johanna :) Utelivet är skitbra, finns ett ställe som heter Cheeky Monkeys som är lite Napa-anda på. Dansgolvet består liksom av bord som man dansar på, och folk är helt sjuka, porrar sig som fan. Det är stripptävlingar och det är den-som-kan-mest-sexställningar-tävlingar där man kan vinna typ en resa till Whitsundays eller nåt. Hade aldrig vågat göra det själv men fan vad roligt det är att kolla på när folk är jättepackade och gör bort sig. Skulle verkligen kunnat tänka mig att åka tillbaka hit o bara festa/surfa/sola igen. Alla människor är så jäkla trevliga och roliga här. Jag och Evelina bor med tre tyskar som är jättefina och snälla tjejer. Vi har varit ute med dom tre kvällar i rad, och igår hängde vi även med Linnis (som en utav dom heter) australienska pojkvän och hans kompisar som var ganska snygga. Fatta aldrig vad han hette, men dom kalla honom för Aussie eller nåt? Han blev iaf asfull och stötte på mig som fan, det var trevligt, inget fel på honom eller så men man vill ju inte ha en player vilket han var för han stötte nog på alla oss. Så när han fråga mig ifall kan kunde få en kyss så sa jag nej (han hade dessutom med sig en brud som han var på g med?). Stolt över mig själv att jag vågade säga nej!!! (Till skillnad från igår när jag återigen blev typ rapehånglad). Men i alla fall han var faktiskt jättesöt, och sa hela tiden att jag var jättegullig och söt, sicken charmör. Han sa även att ifall jag skulle vara ett djur så skulle jag vara en panda (vet inte ifall jag ska ta det positivt egentligen, pandor är la fan tjocka och bara äter bambu hela tiden?). När jag frågar honom varför en panda så säger han "Because you're so cute", jaaa det var väl rätt gulligt.

För övrigt så har jag och Evelina typ i princip beställt resa till Fraser Island och Whitsundays, och vi har nog även hittat boende i Sydney inför Nyår. Philip Schelle (från våran värdfamilj under vår förra resa till Australien) hade en bror som bor i Syndey som vi ska ringa till, eller jag. Fan jag vill inte, prata engelska i telefon känns ju lite hemskt men det måste göras.

Jag och Evelina har festat tre gånger den här veckan så jag lever i princip i bakfylla varenda dag. Kan ni tänka er, jag har fått med mig Evelina ut TRE gånger!!! Fucking amazing som man säger här nere. Hon som inte ens brukar vara så sugen att gå ut EN kväll! Fan jag är bäst, svarta fåret som leder min syster in i fördärvet hehe. Welcome to the dark side.

Har bestämt mig också för att tagga  mig innan jag åker hem (sorry morsan), tror de blir någon text av något slag. Har hittat en skitsnygg som man kan ha på ryggen men den är ganska stor så jag tror jag väntar lite med den. Vill verkligen göra det, och jag har tänkt på det här länge nu.

Så jävla jobbigt att vårat internet är så dåligt, går inte lägga in bilder :(


Kommentarer
Postat av: Sunk

Johanna, Förlåt att jag gömde svara på ditt sms för ett tag sen!! kom på det nu, haha. Men stället låter grymt! Det låter inte alls fel. Skrattar för mig själv åt varje inlägg ni skriver, de tycker jag om hehe. Ha det fint så länge!

2011-12-11 @ 19:38:42
Postat av: Tina :)

Yoyooyo, sounds like a lot of fun :). Kan ni inte förstora texten lite i bloggen? hehehe :) PUSS och KRAAAAMM <3<3<3

2011-12-12 @ 14:11:46

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0