To Surfers Paradise

Ursäkte för den dåliga uppdateringen men jag och Evelina har som sagt varit ute på tur i tre dagar. Åkt i en buss med en massa andra människor. Det var helt okej, vi fick ju se allt... Great Ocean Road, Torquey - Home of Rip Curl, vilda koalor, the grampians (awesome utsikt) och en massa annan skit. Vi sitter på flygplatsen nu och ska checka in om typ en timma eller nåt. Ska bli så jäkla skönt att sola och få lite färg. Fan vilken jävla natt vi hade igår, får skriva om det senare, hinner inte eller orkar inte just nu. Jag känner mig lite bakis, första gången jag drack på "riktigt" igår och träffade en massa härliga människor. Engelskan är sååå mycket lättare nu, det handlar verkligen bara om att tro på sig själv och våga försöka. Har mött så många människor från olika nationaliter och alla har sin story att dela med sig, så jäkla intressant att lyssna på och en del människor är så sjukt sköna. Så nu vill jag bara sätta mig ner vid en bar igen och prata med en massa folk, ser fram emot det. Alla säger att Surfers Paradise är insane, massa party och helt "mental" enligt våran hostelvärd. Det är tydligen extra mycket fest där nu eftersom studenterna har slutat skolan och dom stannar tydligen där och fester i en månad. Jag börjar verkligen trivas tror jag. Jag har mött några människor som bara jobbar och bor i Melbourne och börjar fan bli sugen på det till nästa år. Får se, känner mig lite lost. Vill inte åka hem till pisssverige, vad väntar där liksom? Men samtidigt så vill jag inte bara resa runt heller, utan skulle va trevligt om man kunde slå sig ner någonstans och få en vardag. Får se hur det är i Surfers Paradise, ska bli skitkul! Skriver mer detaljerat om vad vi har varit med om de senaste dagarna ikväll och lägger upp lite bilder. Peace out!
Btw, Eminem var här igår! Och jag blev så jäkla sur för att jag inte visste det, hade dödat för att se honom! Fuck! Och det verkar som om det är musikfestival i helgen i Melbourne, typ en massa DJ's. Och jag såg en plansch om Swedish House Mafia, Tinie Tempah med mera och blev så jävla irriterad över att vi inte visste det. Annars hade man lätt stannat kvar och gått på det. Fast som Evelina föreslog så kan man åka till Creamfields istället och checka in läget, tror nästan att jag ska göra det.

Kommentarer
Postat av: frånmig

Vi väntar här! ;)

2011-12-05 @ 19:48:17

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0