"Neeeej!!! Hur ska dom nu veta att jag är singel?"

- Rött klistermärke: In a relationship. Grönt klistermärke: Singel. Johanna tappade sitt...
Vilken dag! Har knappt lyft ett finger, aningen bakis efter pubrundan igår. Hade ganska roligt, träffade många nya människor. En del som man hade kunnat vara utan också.. En kille med världens burrigaste hår nedtryckt under en cowboyhatt bad oss om skönhetstips. Raka av eller behålla mustaschen? Ehhh.. RAKA AV DEN! Och håret med när du ändå är igång! Han såg nämligen ut att vara bra mycket närmare 40 än sina 21.
Var på säkert fem eller sex olika klubbar, riktigt bra var dem med! Skön musik, mycket människor och många bord där man bara kunde snacka. Hade ett litet breakdown på Vanity, jag och syrran kunde inte hålla sams så jag grabbar tag i drinken och bestämmer mig för att fly från henne till sofforna. Tunnelseendet var på topp efter ett par drinkar och jag missar totalt att sofforna ligger på en upphöjning och befinner mig snart på golvet, tillsammans med halva min drink. Med det lilla som var kvar krälar jag mig upp i soffan och börjar dricka, måttligt förbannad. Det lustiga är att efter kommer syrran och gör precis samma sak. Kunde verkligen inte hålla mig för skratt och så var den fighten i det närmaste över. Men inte för alla.. när vi skulle ut till taxin springer vi rätt in i världens slagsmål. Och självklart så ska den fulla tjejen i 15 cm höga klackar in och avbryta detta. Smart? Hon var inte nykter direkt och inte killarna heller, så hon fick stryk istället och ramlade ihop. Hjälpte henne upp och trodde att hon var okej men sen trillade hon ihop igen. Släpade in henne under ett tak eftersom det spöregnade och sen kom några snälla killar och tjejer och tog hand om henne. Hoppas hon kom hem riktigt.
En annan kul grej är att Johanna skickade sms på engelska till mig hela kvällen, jag svarade på svenska, "kom till toan", fick tillbaka "are you fine? Call me" sen "meet me outside". Den envisa jäveln, haha
Fortfarande sjukt dåligt väder och det tär på psyket. Inte kul att shoppa, titta på bio eller ligga inne hela dagarna. I alla fall inte en vecka i sträck.. imorgon ska vi till Byron bay, ska regna där hela helgen men hoppas att det blir bättre nästa vecka annars är vi nog snart översvämmade.. Hade varit skönt att sitta i värmen framför brasan hemma nu, dricka glögg och äta pepparkakor. Saknar min älskling mycket, och alla därhemma, men vi ses snart igen :)
Grattis till min bästaste och finaste vän som nu gått och blivit alldeles för gammal!! Har allt lagt märke till hur ofta du springer hos frisören, det är inte lätt att täcka gråa hår.. Hoppas du haft en jättebra födelsedag, det är du värd!

Kommentarer
Postat av: Creamy

Haha, hade gärna sett detta spektakel, era klantar!! :)Undrar dock hur dt löste sig med den totala atastofen - Johannas borttappade gröna lapp..? >;) Tänk när vi satt i den mysiga lilla varma stuigan i halmstad(förutom att den inte var så varm med sin -1 grader;)), kristyriserade Annnas pepparkakor, drack glögg, skickade ut tjockisen och ufot cornelia i torrdräkt..:) Tänk den som ändå finge vara gråhårig.. Suuuck! Bästaste finaste vän!

2011-12-11 @ 22:28:30

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0